WSPARCIE I DIAGNOSTYKA DLA DZIECI I MŁODZIEŻY | |||
DIAGNOSTYKA:
Opinie przez nas wydawane są respektowane przez placówki oświatowe. Posiadamy wpis do rejestru niepublicznych placówek miasta Opola pod numerem 7/2007 z dn. 27.12.2007r | Zakres działań diagnostycznych:
| ||
KONSULTACJE PSYCHOLOGICZNE, PEDAGOGICZNE, LOGOPEDYCZNE | Mają na celu doraźne wsparcie w rozwiązywaniu problemów rodzinnych, wychowawczych i edukacyjnych. | ||
TERAPIA PSYCHOLOGICZNA Ma na celu poprawę funkcjonowania w sferze emocjonalnej, motywacyjnej i intelektualnej. | |||
TERAPIA RODZINNA - SYSTEMOWA Terapia opiera się na założeniu, że zaburzenie pojedynczej osoby jest przejawem zaburzeń relacji interpersonalnych w systemie rodziny i że wywiera ono wpływ na wszystkich członków rodziny. | |||
TERAPIA LOGOPEDYCZNA Dla dzieci z wadami artykulacyjnymi, opóźnionym rozwojem mowy. | |||
TERAPIA PEDAGOGICZNA Ma na celu pomoc w pokonywaniu trudności w nauce. | Dla kogo?
| ||
TERAPIA RĘKI Zajęcia terapeutyczne poprawiają sprawność małej motoryki dziecka, uczą koncentracji, poprawiają chwyt dziecka, wspomagają utrzymywanie prawidłowej postawy, poprawiają percepcję wzrokową, a także ogólną sprawność ruchową. | Dla kogo? Dla dzieci, które:
| ||
EEG BIOFEEDBACK Biofeedback ma bardzo szerokie zastosowanie, zarówno u dzieci, jak i u dorosłych. Trening jest stosowany nie tylko w praktyce klinicznej (ADHD, ADD, dysleksja, zaburzenia lękowe), ale także służy jako metoda treningowa dla osób zdrowych w celu poprawy funkcjonowania umysłu. | Wskazania dla dzieci:
| ||
HEG BIOFEEDBACK HEG Biofeedback nowa jakość w treningach biofeedback. | Zalety:
| ||
ZAJĘCIA GRUPOWE DLA DZIECI | |||
"SZCZĘŚLIWE DZIECKO" Zajęcia dla uczniów klas 1-3 Zajęcia raz w tygodniu, w okresie roku szkolnego, w godzinach 18.00-19.00. | Zajęcia nastawione są na kształtowanie sprawności, które zapewnią dziecku odnoszenie sukcesów w szkole, m.in. analizy i syntezy słuchowej i wzrokowej, pamięci, koncentracji, kompetencji społeczno-emocjonalnych. Nadrzędnym celem zajęć jest budowanie poczucia własnej wartości dziecka, co stanowi klucz do rozwoju jego potencjału, do osiągania prawdziwych sukcesów, szczęścia i poczucia równowagi. To, jak dziecko myśli o sobie i co do siebie czuje, wpływa na sposób jego funkcjonowania oraz na to, jak traktuje siebie i innych ludzi. | ||
"SILNE DZIECKO" Dla uczniów klas 4-7 Zajęcia raz w tygodniu, w okresie roku szkolnego, w godzinach 18.00-19.00. | Zajęcia nastawione są głównie na rozwój inteligencji emocjonalnej i społecznej. Dzieci odkrywają swoje mocne strony, budują poczucie własnej wartości, motywację do działania i do nauki. Stwarzamy warunki do lepszego zrozumienia siebie i swojego otoczenia, uczymy konstruktywnego rozwiązywania konfliktów, kreatywności, radzenia sobie ze stresem, otwartej komunikacji. | ||
WARSZTATY "SUPER PAMIĘĆ" Warsztaty dla uczniów klas 4 i starszych. | Dzięki warsztatom dziecko pozna swój styl uczenia się, dowie się, jak uczyć się krócej, lżej, przyjemniej i z większymi efektami. Po zajęciach będzie znało nowoczesne techniki szybkiego i efektywnego uczenia się i zapamiętywania. | ||
"MĄDRE DZIECKO" zajęcia dla rodziców z dziećmi w wieku 0-6 lat z podziałem na grupy wiekowe. | Zajęcia dla rodziców wraz z dziećmi – nastawione na rozwój 8 inteligencji (językowej, matematyczno – logicznej, ruchowej, wizualno-przestrzennej, muzycznej, intrapersonalnej, interpersonalnej, przyrodniczej). Rodzic zostanie wyposażony w „bank pomysłów” na zabawy z dzieckiem, które pomogą mu w rozwoju. Nadrzędnym celem zajęć jest doskonalenie kompetencji wychowawczych, komunikacji z dzieckiem, budowanie poczucia własnej wartości w dziecku, czerpanie radości z bycia razem, budowanie solidnej więzi. |